Hoe werken de meldingen bij niet-uitgenodigde gebruikers?

Bewerkt

In de beheerdersomgeving, onder het kopje gebruikers, zie je ook de niet-uitgenodigde gebruikers. Dit zijn gebruikers die worden opgehaald vanuit jullie administratiesysteem, maar die nog niet geen toegang hebben tot de app. Hiervoor moeten jullie ze uitnodigen (zie de uitleg hier).

Je ziet ook een aantal meldingen achter de gebruikers staan, deze komen overeen met de klikbare filters boven de gebruikers. Bekijk hieronder de uitleg per icoon.

Filter 1: Deze gebruikers hebben we een correct en uniek e-mailadres, en kunnen worden uitgenodigd voor de app.

Filter 2: Deze gebruikers gebruiken een e-mailadres dat al in gebruik is bij een andere gebruiker. Dit betekent vaak dat deze ouders als twee unieke gevallen in het administratiesysteem staan, maar wel hetzelfde e-mailadres gebruiken. Echter heeft Hoy wel een uniek e-mailadres nodig om iemand toegang te geven. Je kan het beste één van deze ouders als niet-uitgenodigd laten staan, of deze via het Mag Post Ontvangen vinkje (in Somtoday of Magister) uberhäupt niet laten synchroniseren met Hoy. Andere alternatieven zijn het mailadres van de niet-uitgenodigde aan te passen of geheel uit het administratiesysteem te halen.

Filter 3: Deze gebruikers missen een e-mailadres, dit kan worden verholpen in het administratiesysteem!

Filter 4: Deze gebruikers hebben een ongeldig e-mailadres. Vaak zijn dit kleine foutjes als het ontbreken van .com achter het adres. Dit kan worden verholpen in het administratiesysteem!

Filter 5: Deze gebruikers hebben een ander probleem, mocht je dit tegenkomen kan je het beste even contact opnemen met support@infowijs.nl

Was dit artikel nuttig?

Onze excuses! Zou je ons meer willen vertellen?

Bedankt voor de feedback!

Er is een probleem opgetreden bij het verzenden van uw feedback
Controleer uw verbinding en probeer het opnieuw.