Kan ik een gebruiker opnieuw voor de app uitnodigen?

Bewerkt

Als een ouder, leerling of docent aangeeft geen uitnodiging te hebben ontvangen, is deze zeer waarschijnlijk per ongeluk verwijderd, gearchiveerd of in diens spam/ongewenst box aangekomen.

Geen zorgen, de uitnodiging per e-mail is puur een introductie in de app. Diegene kan de app wel gewoon downloaden en inloggen, zonder dat die de uitnodiging heeft gelezen.

Je kan eventueel opnieuw een uitnodiging versturen, via een knop rechtsboven in het Gebruikersprofiel. Let op: deze knop is pas zichtbaar 7 dagen nadat je diegene hebt uitgenodigd.

👉 Krijgt diegene een foutmelding dat diens e-mailadres onbekend is? Dan staat zijn/haar e-mailadres waarschijnlijk verkeerd in jullie administratie en verklaart dat direct waarom de uitnodiging nooit is aangekomen.

Was dit artikel nuttig?

Onze excuses! Zou je ons meer willen vertellen?

Bedankt voor de feedback!

Er is een probleem opgetreden bij het verzenden van uw feedback
Controleer uw verbinding en probeer het opnieuw.