Ik kan via mijn smartphone/tablet niet bij mijn e-mail. Wat nu?

Bewerkt

In het kort:

  • Open de Infowijs-app op je smartphone of tablet en laat deze openstaan

  • Open je e-mail op een ander apparaat (bijv. laptop)

  • Klik op de verificatielink vanuit dat andere apparaat

  • Je wordt ingelogd op je oorspronkelijke apparaat zonder dat de app opnieuw start

Stap voor stap:

  1. Open de Infowijs-app op je smartphone of tablet

  2. Laat de app open staan (sluit hem niet af en schakel niet naar een andere app)

  3. Open je mailbox op een ander apparaat (bijv. laptop)

  4. Klik in de verificatiemail op de groene knop ‘Log nu in’

  5. De app op je oorspronkelijke apparaat zal je automatisch inloggen

ℹ️ Waarom werkt dit zo?

Veel smartphones sluiten apps automatisch als je schakelt naar je e-mailapp. Daardoor is de app niet meer actief wanneer je op de verificatielink klikt — en werkt het inloggen niet. Door je e-mail op een ander apparaat te openen terwijl de app open blijft, voorkom je dit probleem.

Was dit artikel nuttig?

Onze excuses! Zou je ons meer willen vertellen?

Bedankt voor de feedback!

Er is een probleem opgetreden bij het verzenden van uw feedback
Controleer uw verbinding en probeer het opnieuw.